Pages

Tuesday, July 31, 2012

>> kereta calar, tangan pun calar..

salam to all readers..
=)

for the first time in my life..
aku accident bawak kereta..
terlanggar terseret dengan batu kt tepi jalan..


srrreeeeettttt...
bunyi sangat sangat sangat menggerunkan..
lantas..
aku menjadi cuak gila babeng..
nak bukak pintu memang tak boleh nak keluar..
kene tenangkan diri dulu..
masuk gear 1, balance clutch and minyak, lepas handbrake..
gerak la sikit2 ke depan...
dah sampai tempat lapang sikit..
cepat-cepat tengok kereta ku itu..

perghhhh...
panjang gila calarnya..
cuak beb..
ape aku nak ckp kat bapak aku nanti..

nasib baik tak nampak sgt kalau tgk macam ni..
huhuhhuhu..


then bila keadaan dah reda sikit..
aku terasa sesuatu yang perit kat tgn aku..
bila tengok-tengok belek-belek..
aiii..
tangan aku pun terseret jugak ke?


perit ooooowwh luka tu..
entah mcm mana boleh dpt pun aku tak taw..
sama ada aku tercakar tangan sendiri masa aku tengah gelabah tu.. ataupun terkena jam tangan aku ke..
aku sendiri pun tak tahu..
tapi yang tak best nye sampai sekarang masih lagi berparut tangan aku..


huhuhu..
ngeri beb ngeri..


baru aku paham perasaan orang yang pernah terlanggar tu terlanggar ni bila bawak kereta..
huhuhu..
gerun, kan??


 nasib baik la langgar batu. tak langgar kereta ataupun orang.. kalau tak lagi naye..
huhuhu..


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver