Pages

Wednesday, December 12, 2012

>> parking incident II..

salam to all readers..
=)

kali ni parking, tayar belakang kereta aku tersangkut kat bahu jalan.
oh no....
liana!
what are you doing?


aku tak reti budget steering..
totally loss.
kebetulan Nana kat sebelah aku.
so dia try la.
masalahnye pulak.
dia dah lama tak bawak manual.
baru gerak sikit, mati.
gerak sikit mati.
habis la..

tengok keliling.
aku ternampak seorang adik hensem ni mcm nak kuar parking.
aku terus approach dia dengan muka tak tahu malu.
siyes beb.
dah takde option lain melainkan mintak tolong je.

"dik, boleh tolong akak parking tak? kereta akak sangkut la."

dia pun mengangguk.
dan terus tolong aku..
dia tgk keadaan kereta aku yang tersangkut, dia senyum.
sambil-sambil dia betulkan kereta dia ckp..
"saya dah lama tak bawak kereta besar.."

ehem.
perli ke?
tahu la dia bawak kelisa, kereta comel je.

sepanjang dia tolong aku parking tu..
muka dia asyik tersengih je..

anyway.
Thanks to adik hensem sebab tolong 'akak' parking kereta.
hehehehehe..

lepas ni aku sgt berharap tak terserempak dengan dia lagi.
segan beb.

by the way, aku pun tak sure adik hensem tu adik or abang.
tp kalau nak panggil dia abang mcm gedik sgt la pulak kan.
hahahaha..



No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver