Pages

Friday, December 21, 2012

>> dinner @ Murni SS2..

salam to all readers..
=)

ini adalah satu kejayaan aku drive sampai ke area PJ..
yeaaaaaa!!
congrats, liana..
*clap clap clap*

first of all..
thanks to Shira coz sudi belanje kitorg makan kat Murni..


dan terima kasih jugak sebab sudi jadi co-pilot aku..
tanpa ko, aku rasa tak sampai kot aku kt sini..
hehehehe..
well.. cik liana ni takde sense of direction..
cik liana cuma tahu jalan straight je.
hahahaha..

minuman kami..
dari kiri: I Miss You, Lily, Milo tabur
macam-macam nama pelik yang korang akan jumpa kat sini..
nanti lain kali nak cuba air lain pulak.
hehe.


santapan kami adalah seperti berikut..

mee raja
rasa dia okay. cuma pada aku mcm kering sikit.
kalau berkuah mungkin lagi sedap..
*komen ala-ala MasterChef*

roti hawaii
rasa dia mcm murtabak sikit. sedap.!


chicken chop
kalau korg tak tahu rasa chicken chop mcm mana, try la rasa kt sini.
gerenti puas hati..


mixed grill - daging, kambing + ayam
bagi penggemar daging + ayam macam aku.
this is the set yg paling fit aku rasa..



Total Damage: tanya Shira.
aku lupa.
hahahahaha..


macam mana nak sampai sini?
google je la.
google maps kan ada..
hahahaha..
(^_^)



1 comment:

Bella Idura said...

Dia ada 2 outlet kan? Satu lg outlet tu rasanya agak kurang sikit. X tau nape,

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver