Pages

Tuesday, December 11, 2012

>> korean scholarship..

salam to all readers.
=)

hari tu my lecturer ade inform pasal scholarship under KAIST (Korean Advance Institute of Science and Technology)
kalau sesiapa yang berminat nak join, untuk sambung study master or buat research..
 sila-sila la bgtaw dia.
memandangkan ini adalah scholarship.
for sure la dia nak CGPA 3.0 and above kan..

bidang yang ditawarkan sangat-sangat matematik.
Number theory, regressions, statistics, etc.
too mathematical..

lecturer aku perli,
"you can watch winter sonata many many times there.."
hahahahahhaha..
such a cute lecturer.
(^_^)


aku rasa macam berminat..
tapi aku dah malas nak mengadap literature review, nak buat proposal, nak buat assignment, thesis ni sume.
aku suka maths.
aku enjoy dengan maths.
tp aku tak enjoy buat report bagai segala.

mungkin ini bukan jalan aku kot.
sebab aku tak suka buat report.
huhuhu..


then i wonder.
what exactly that i want to do with my life after grad?
have i prepared for it?
what should i choose?
where should i go?


ala..
lagipun aku rasa kalau aku pergi Korea untuk study.
alamatnye ke laut la study aku.
ni baru duduk kat Malaysia dah tak senang duduk bila k-pop bias datang.
ini kan pula kt negara diorg.
silap-silap aku boleh jadi stalker 24jam sepenuh masa.
baik tak payah.
kan?
better aku pergi sana untuk jalan-jalan makan angin dan juga stalking ChangMin.
hehehehehehe..


kalau betul nak sambung buat master.
better at other countries la.
not Korea or Japan.
i'm afraid i can't control myself.
*self-limitation*


so, liana..
what are you planning to do in the future?




No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver