Pages

Monday, September 19, 2011

merepek..

dear readers..
kalau korang engah bace post ni..
sila abaikan kebebelan aku yang merapu ntah pape ni yer..

skrg jam 4.04am waktu Malaysia..
tarikh 19 September 2011..


aku masih tidak dapat melelapkan mata..
cis!
mentang-mentang lah esok takde kelas..
kan?
sesuke ati je tak tido..
pegi tido pi..!!

dah tak dapat tido tu..
online la kejap..
tibe-tibe teringat kat Running Man..
owh..!
isubs dah keluarkan episod 53 & 54..!
maka dengan automatiknye saya tekan download utk episod 53..
memandangkan internet kat Pantai Permai ini tak selaju kat Wangsa Maju..
maka saya hanya mampu download 1 episod sahaja untuk hari ini..
=_="

oh ya..
bila tengok dah 2 episod isubs letak..
terasa mcm outdated la pulak..
haish~
bila dipikir-pikir balik..
sejak mula kuliah ni..
aku memang jarang dah bermanja-manjaan dengan lappy..
kan lappy kan?

mana tidak nye..
kelas dari 8 pagi - 9.30 malam..
balik pun online kejap kul 12 dah tido dah..
skema la pulak rasenye..
=_="

memandangkan aku dah tak manja sangat dengan lappy..
maka pegaruh drama korea itu juga dengan otomatiknye berkurangan..
dalam seminggu..
aku cuma tengok cite Scent Of A Woman episod last je..
bagus kan aku nih?
spoiler: pompuan tu tak mati pun.. stress aku..! hiyargh..! bazir air mata je.. =_="


dengan ini..
secara tidak rasminya..
bermulalah semula puasa drama aku..
hope kali ni berjaya seperti kali lepas..
nanti cuti sem kita balun lagi..!
yeay..!
itu lah kepuasan sebenar..
ye tak?

ala..
lagipun skrg ni aku cuma tinggal nak tengok Protect The Boss episod 13-16(end)..
tu pun tgh airing lagi..
tunggu la dah habis nanti..
aku sambung..
pastu puasa sampai habis sem..
hehehehehehee..
=)

spe lagi yang nak merepek?
ntah la..
tu je la kot..
lain kali sambung lagi ye..

peace..!
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver