Pages

Monday, September 5, 2011

macam mana nak cover jerawat..


cara nak cover jerawat aku ni mmg praktikal..
dan masuk akal..
hehehehe..


ianya bukan saja boleh cover jerawat-jerawat anda kat pipi, hujung kening, ataupun kat anak rambut (atas dahi)..
bahkan juga ia boleh mengurangkan dosa anda..
malahan..
ia juga tidak memerlukan kos yang terlalu mahal..
tada...!!

bertudung..
its practical..
you know..
hehehe..

peace..!
(^_^)v


fyi..
aku pun banyak jerawat jugak..
cuma tak kelihatan sebab bertudung..
kalau pakai selendang lilit2 lagi bagus..
lebih banyak jerawat yg dapat di'cover'..

sejak benti kerja ri tu..
jerawat tumbuh macam taknak benti2..
tapi bagus jugak..
sume jerawat dapat dicover setakat nih..
ade la sebijik dua bijik yg terlepas..
itu normal la..

korang selalu ckp kulit aku licin xde jerawat, kan?
eeerrrrrrr..
apesal aku expose diri sendiri kat sini?

*termalu sendiri..*



1 comment:

armouris said...

lagi info tentang jerawat di SIHAT SELALU - Hapuskan Parut Jerawat

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver