Pages

Sunday, March 4, 2012

>> shopping mood..

salam to all readers..
=)

memandangkan tengah tension pasal intern yg tak dpt ape2 reply lagi..
dan kebetulan juge JPA baru masuk..
*walaupun lambat*

i want to go shopping!!


dari bulan lepas..
teringin nak shopping macam-macam..
nak beli kasut, beg, baju, seluar, shawl, etc..

bile takde duit..
window shopping..
kemain banyak barang yg berkenan di hati..

tapi bila da ade duit..
takde pulak barang yg berkenan..
=_="

kalau ade yg berkenan tu..
mahal sangat la..
takde saiz la..
habis stok la..
T_T


aku rase aku semakin ke'perempuan'an sejak dua menjak nih..
baru aku faham perasaan sorg perempuan yg nak shopping tapi ade je halangan yang mendatang..

baju kemain belambak dalam almari..
sampai dah takde tempat nak letak dah..
tapi still takde baju nak pakai pergi kelas..
=_="

kasut kemain banyak atas rak kasut nun..
tapi still takde kasut nak pakai pergi jalan-jalan..
=_="

kalau dulu..
konsep aku senang je..
aku cume akan beli something yang aku sure akan pakai sampai lusuh..

bile pikir2 balik..
banyak gak eh baju kasut or barang2 aku yg dah lusuh..
yg ni memang nak mintak baru la..
tapi macam mane pulak dengan baju baru yg aku tak penah pakai lagi tu?
agak2 bile aku nak pakai eh??

oh ye..
sem lepas aku hampir2 tak shopping langsung..
hebat tak??
mungkin sebab tu la kot perasaan nak shopping gile-gile tu seakan-akan menghantui diri ini pada sem ni..
hahahahha..


minggu depan ade date ngan best friend..
harap-harap aku puas hati la keluar shopping nanti..
i means..
i really shopping.. not window shopping..
=p






No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver