Pages

Friday, March 2, 2012

>> random


risau la pulak tak dapat tempat intern lagi nih..
offer letter takde..
email sume auto-reply..
takde satu pun yg sangkut..
call apetah lagi..
senyap je henpon aku nih..
huhuhuhuu..

tgk member-member..
ramai yg dah dapat tempat..
lagi la aku gabra..

mcm mane ni?
T_T

nak guna cable..?
oh ye..
aku memang 'banyak' cable..
'banyak' la sgt..
sorg pun aku tak kenal..
mcm haram..

masa makin suntuk..
dengan test ngan midterm berjela-jela menunggu pulak nih..
stress taw!

gile gelabah weyh..

baiki balik resume..
tapi tibe2 je stuck tak taw dah nak bubuh ape bende..
nak reka cerita boleh?
dah masuk kes tipu pulak kan..

ingt pointer sem lepas tinggi, senang hati sikit la sem ni nak mintak intern..
senang la nak mintak acturial or risk management department..
tapi tak jugak..
susah hati giler gak nih..


kawan-kawan..
tempat kerja korang ade internship tak??
boleh rekomenkan aku kt korg punye HR??
pleaseeee....

kalau korang ade mane-mane contact..
please.. please.. please...
give me one..
can??

kesimpulannya..
internship ni dgt memeningkan kepala..
kalau tak dpt tempat macam mane?

sabar je la..
buat tgh-tgh sem pulak tu..
T_T






No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver