Pages

Wednesday, January 4, 2012

>> jadual exam..

salam to all readers..
=)


Alhamdulillah..
dah nak exam rupenye aku ni ye..

Alhamdulillah..
takde jadual bertindih dan sebagainya..
(^_^)

Alhamdulillah..
jadual exam aku takde la mencetuskan ketidaksenangan dalam hati ini..
kecuali bab minggu ke-3 tu je..



liana..
bagaimanakah persediaan anda??
sudahkah anda bersedia menghadapi peperiksaan kali ini??

semoga sem ni lebih baik dari sem-sem yang lepas..
amin..
semoga sem ni aku dapat semua A..
amin..
semoga sem ni aku dapat 4.00 so that aku leh pegi Korea free tahun depan..
AMEEEEENNN~~~


MISSION: 4.00 this sem..

start up your mission now!!

♬ mission make it mission lets go mission make it make it go.. 
♬ i must go mission make it mission lets go mission make it go..~~ 


(^_^)v




No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver