Pages

Monday, August 15, 2011

>> korean drama review..

dah lama aku x buat review..
tidak bermakna aku dah berhenti..
chewah..

disebabkan terlalu banyak cerita yang aku dah tengok dan x sempat nak buat review..
bukan x sempat.. tapi malas.. =_="
di sini saya list kan drama-drama yang saya dah tengok beserta rating sekali..
rating ni berdasarkan kesukaan aku je la..
xde kene mengena dengan yang hidup mahupun mati..
peace.!


Baby Face
rating : 2.5/5
xminat ah ngan hero dan perwatakan hero ni..
hurm..

Can You Hear My Heart
rating : 5/5
aku minat gile cite nih!
lain dari yang lain..
hero x boleh mendengar, tapi cool..
watak yang paling aku suke : Jang Jun Ha

sayang betul la kat dia..
hehehehe..


City Hunter
rating : 2.5/5
jalan cerita dia kurang menarik..
just nak balas dendam kat 5 orang yg dah bunuh bapak dia..
dan agak x masuk akal pun ada..
mmg heroish sungguh..
pape pun..
Lee Yun Seong mmg hot giler..
mmg layak jadi player..
hehehe..

Cinderella Sister
 rating: 2.5/5
cite ni sgt lembab..
memandangkan aku dah tahu jalan cerita dia mcm mana..
dan dapat predict scene2 seterusnya..
maka aku tengok cite ni sambil main game..
mwahahahahahaahaa..
=_="

Lie To Me
 rating: 4.5/5
cite ni mmg best.!
boleh tgk lagi sekali ni..
hehehe..
watak Hyun Ki Joon pun best..
serious but playful..
best best best..
(^_^)v

Manny
rating: 3.5/5
okay la cite ni..
cite pasal macam mana nak jaga budak2 kecik..
tapi aku xpuas hati ngan ending dia la..
just jumpa balik kat airport..
what the.....?

Miss Ripley
rating :2.5/5
geram giler r ngan Jang Mi Ri..!
hiyargh..!
sebab pompuan mcm dia la aku single..
grrrrrr...
*ade kene mengene ke?*

The Greatest Love
rating: 5/5
cerita yang unik..
wajib tengok..!
aku mmg jatuh hati habis-habisan kat Dr. Yun Pil Joo..

comel, serius dan cool..
yang paling penting dia pakai spek..
exactly my type..
suke-suke-suke..!!


amacam?
banyak kan..?
ni ade lagi on the way ni..
heheheheheee...


p/s: mood berblogging makin menipis.. mengapakah?

2 comments:

ilieatiqah said...

stju ngan ko! can you my heart wlaupun byk gle episode, tp best kot jln cte dia...
n nk tau x, cte Miss Ripley, aku tsngkut tgh jalan, taktau npe cm xde mood nk tgk cte tuh..geram sgt kot dgn watak prmpuan tuh..huhu...

lianakhamis said...

memang.. geram giler ngan watak pompuan tu.. rase mcm nak cekik-cekik je dia.. hohoho..

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver