Pages

Saturday, July 9, 2011

>> kesedaran..

situasi kt tempat kerja aku time takde customer..

pekerja baru : akak umur 20 kan..? tak sambung study ke..??

aku diam je.. dalam hati.. 'aku tgh study la cik adik ooi..'

pekerja senior: dia belum ada kesedaran tu.. *kesedaran nk belajar lebih tinggi la maksud dia*

aku hanya mampu tersenyum je..

tapi dalam hati....
mwahahahahahahahahaahaha..!!!
weyh..!!
aku student la weyh..!!
hahahhahahaha..
xde kesedaran tu xleh belah..
hahahahahaaa..
;D

yg xde kesedaran tu korang..
bukan aku..
hehehehehe..

2 comments:

dayu_myself said...

hehehe...
kalau bgthu diorng,mesti dong terkejut beruk tu..muahahahaha

lianakhamis said...

taw xpe.. hahahahhaha.. gelak dalam diam je la aku.. haha.. XD

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver