Pages

Thursday, March 7, 2013

>> accident..

salam to all readers..
=\

kereta ku accident..
pemandunya: of course la aku.
huhuhu..

sayang ku..
terima kasih kerana tak buat hal lepas kejadian.
sekurang-kurangnya sayang masih lagi boleh berbakti membawa saya pergi balik kelas.


gara-gara nak mengelak motor yang bajet poyo main selit-selit..
last-last aku yang terselit sebenarnye.
aku terlanggar kereta yang parking kat tepi jalan tu.
kereta tu pun satu..
dia tak parking betul-betul..
bontot kereta dia memang terkeluar habis la..
=_="


kejadian ini adalah salah 3 pihak:
1. motor - dah jalan memang crowded, tak perlu la seboleh-boleh nak menyelit dan nak laju.
2. aku - aku tak reti budget ruang belah kiri.. *sebab aku drive kat kanan kan*
dan aku tak alert.
3. kereta yang parking tepi jalan - kalau tak ingin kereta anda diseret/terseret, sila parking dalam-dalam sikit.
jalan dah la sempit, anda menyempitkan jalan lagi.. =_="

here some pics of my sayang..


yang belah kiri tu dia ter-kedalam sikit.
so, dah tak boleh bukak pintu la.
huhuhuhu..
sayang.. mianhae.. T_T



ingatkan kecederaan tak berapa nak serius.
tp anda lihat sendiri ke-kemek-an sayang..
sobs. :'(


dah la kemek, terkopak lagi..
sobs sobs.. :'(



lihat la line merah di sepanjang sayangku..
itu tandanya aku memang seret habis-habisan la kereta tu..
actually dah separuh seret baru aku perasan aku seret kereta orang.
liana oh liana.. =_="

harap tuan empunya kereta tu tak cari aku la lepas ni.


now i know why my dad doesn't allow me to ride motorcycle to class..

kalau accident kereta, kita takde apa-apa..
cuba bayangkan kalau motor..
tak ke si penunggang itu sangat bahaya?


ehem.
ape-ape pun lepas ni aku tak nak kompromi dengan mat-mat motor yang bajet pandai noo menyelit.
ko selit, aku tak nak elak.
pandai-pandai ko la.
kalau aku terlanggar.
padan muka ko!
sape suruh selit kat kereta aku. 
kan..



lately aku sangat menyampah dengan motor.
grrrr...


p/s: seharian tak boleh fokus dalam kelas gara-gara ini.. =(



No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver