Pages

Thursday, November 7, 2013

>> KLCC Korea Fair..

salam to all readers..
=)

hari ni aku pergi KLCC semata-mata nak menjengah Korea Fair nih..
or to be exact..
SMTown Fair..
ye la.. semua SMTown punye barang kot..
hehehe..


fyi, TVXQ adalah artis dia bawah naungan SM entertainment..
so, you get what i mean there?
hehehe..

posing kejap dengan poster besar TVXQ..
(^_^)v


datang-datang je terus cari TVXQ official merchandise..
tadaaaaaa~ 

harga?
standard harga official merchandise..
bagi pekerja part time macam saya, masih lagi belum mampu memiliki semua..
sobs3x..

kalau cakap harga standard tu, that means range RM 60 - 150 for each item..


nak jugak bergambar dengan ChangMin..
hehehe..
poster ni RM 64 each.

with YunHo Oppa..
poster ni RM 120++ each.

kenapa takde ChangMin version like this?
kenapa?
kenapa.....??
kenapa.......????


hasil tangkapan hari ni: 

tak lain tak bukan, mesti ChangMin..
button RM 15 each..



YunHo punye menggoda, tapi sebab budget tak banyak, aku beli satu je..
sila paham..


SM memang pandai cari duit..
buat benda ntah pape, then bubuh gambar artis dia, terus boleh mark up tinggi-tinggi..
keychain TVXQ yg member aku nak tuh harga dia RM 102 each.. bila aku belek-belek, mcm keychain biase je..
tumblr RM120++, eye mask RM99, dan sebagainye..
ade yang aku rasa macam tak berbaloi je beli pun ada..


pape pun.. 
lepas jugak gian nak pergi tengok Korea Fair ni..
haha..
Korea la sangat..

and the most important thing,
now i have at least one official merchandise of TVXQ..
hehehe..

tata!

(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver