Pages

Wednesday, August 29, 2012

>> Baskin Robin Ice Cream Fondue..

salam to all readers..
=)


aku ngan sofia teringin nak makan ice cream fondue.
setahu aku la kan, dulu kakak aku penah makan kat Baskin Robin.
nampak mcm sedap.

minggu lepas, kitorang berdua ke The Gardens cari mende alah ni..
fyi, bukan semua Baskin Robin outlet yg ada..
kalau semua outlet ada, lagi senang kerja aku.
Aeon depan rumah ada Baskin Robin, takyah pegi jejauh cari mende alah ni. kan?




regular set RM 39.90 (20 small balls)
large set RM 49.90 (30 small balls)

yg dip tu ada 2 options: dark chocolate or hazelnut.
aku pilih hazelnut.


*waiting to be served*





tak sampai 5 minit, dah habis licin.
aku rasa mcm tak berapa puas makan mende ni.
satu, sebab agak mahal harganya dan mcm kurang berbaloi kot.
dua, bukan semua flavour ice cream tu aku suka. especially green tea.. uweeaak! masih lagi terasa kat tekak aku rasa daun teh tu. aku pun tak paham macam mana Victoria f(x) boleh suka gila ngan flavour ni.
tiga, bukan semua flavour ice cream yang match dengan rasa chocolate hazelnut tu.
empat, buah-buahannya terlalu sikit

kalau setakat untuk try for the first time, kira okay la jugak.
but i won't try it for the second time, melainkan kalau ada orang tetiba nak belanja.
digalakkan belanja aku makan aiskrim time dating. *gatal!*
tapi aku still rasa, lagi berbaloi buy 1 scoop free 1 scoop promotion during Pink Day tu.
tak ke?



akhir kata, peace no war!
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver