Pages

Thursday, February 9, 2012

>>salah timing..

salam to all readers..
=)

tadi aku nak check balik jadual kuliah aku untuk sem depan..
dan buat jadual macam ni:


best kan jadual macam ni??
hehehehe..
tapi seksa jugak kot..
semua kelas 3 jam direct..
huhuhuhu..
dan 4 malam berturut-turut pulak tu..
=_="


then aku ternampak la jadual kuliah sem 2..

whaaaaat???
sem 2 start 13.02.2012???
mati-mati aku ingat kelas mula 20.02.2012..
oh why???
why??
why?????

habis semua rancangan aku minggu depan..
cuti tiba-tiba short 1 minggu..
huhuhuhuhu..
T_T

tapi kan..
macam mana eh aku boleh terpikir yang aku habis cuti 20 hari bulan eh??
jeng.. jeng.. jeng....


serious jeles ngan korang-korang yang masih lagi bercuti..
tak nak balik rumah sewa sampai 1 Mac, boleh tak??
hehehehe...
(^_^)v

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver