Pages

Wednesday, September 14, 2011

sem 1 2011/2012

ramai orang first day kuliah hari isnin..
tapi aku first day kuliah hari selasa..
nampak macam seronok..
sebab aku takkan mengeluh lagi setiap kali tiba hari isnin seperti sebelum-sebelum ni..
tapi tahukah anda?
selasa-khamis jadual saya sangat menarik..
start pukul 8 pagi..
habis pukul 9.30 malam..
yang lagi sakit hati..
rabu kelas aku ade 2 je..
8-11am, 6.30-9.30pm
ade gap 7 jam 30 minit tu beb..!


cerita pasal first day..
macam excited je kan?
mula-mula tu memang la agak excited..
siap bagun pukul 6 pagi siap-siap tu..
almaklumlah..
dah 4 bulan lebih tak pergi kuliah..
*ke sebab kelas pukul 8? =_=" *
tapi bila dah masuk kelas..
rase macam semester ni dah start berkurun lamanya.. 
errr..
rasa macam dah lali dengan kuliah-kuliah ni sume..
macam takde apa-apa yang baru pun..
cuma bas je yang baru..
hehe..

walaupun sem ni aku amek 20 jam kredit..
tapi jadual aku tak nampak macam budak yang amik 20 jam kredit pun..
mane taknye..
lobang sana..
lobang sini..
gap between 2 classes is 2-3 hours..
except for wednesday..
i got 7 hour and half gap..!

exam?
okay la kot susunan exam aku..
seminggu 2 paper je..
xde la berat sangat..
yang paling penting..
tiada 2 paper dalam 1 hari..
cukup2 la tu..
sakit taw tak?


pesanan buat junior-junior..
kalau-kalau ada yang terbaca blog akak ni..
*akak la sgt*
susun jadual elok-elok..
yang penting jangan cari pasal amik subjek yang exam 2 paper dalam 1 hari..
boleh mati kegilaan keluar dewan peperiksaan nanti..

oh ya..
dengar-dengar khabar bangunan BP sudah dipindahkan..
ke belakang kolej 6..
tak begitu pasti..
kalau salah..
jom sama-sama kita bunuh Shahid..!
hahahahaahhahahahaha...
=_="

No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver