Pages

Friday, June 17, 2011

>> Nora Elena..

this is the first Malay drama yg aku layan mcm Korean drama..
hahahahaha...


dan kesimpulannya..
cerita ni mmg cerita novel pun..
nampak sgt, beb..!
hahaha..

cerita Nora Elena ni sebenarnya adaptasi dari novel Kasih Yang Suci karya Meen Zulaikha..


walaupun x de la 100% sejibik..
tp best what..
selama ni dok bace novel just membygkan jek..
tp skrg siap leh tgk lagi scene2 yg best2 tu..
hahahaha..

dan aku dengar ura-ura bahawasanya novel ni laris mcm goreng pisang panas sejak cerita Nora Elena ditayangkan di TV3..
kan..?

dan ramai jugak yg x puas hati dengan drama ni..
sebab ape..?
sebab watak Seth Tan x masuk dek akal lantas membuat para wanita x kira la bujang ke, dh ade pakwe ke, tunang ke mahupun dah kahwin nk pasangan mereka seromantik Seth Tan..
dan mula lah ade kempen bantahan tayangan cerita ni pulak dah..
aku x taw la dorg siyes ke main2..

tp come on la beb..
ni cerita novel kot..
paham2 jek la..
korg xpernah ke layan novel melayu..?
hah..?
xpernah..??
siyes..??




encik aaron aziz..!
isteri awak x jeles ke tgk awak berlakon mcm ni..?
kalau saya jadi isteri awak..
saya kunci awak dlm bilik x bagi keluar..
taw..!


siti saleha..
hurm...
awak berlakon nampak kaku sikit la..
and ada sesetengah part, awak nampak cover sgt..
sorry!


wan sharmila..!!

watak jahat awak sgt menjadi..!!
gedik+gila+scary..
totally menjadi..
buat org yg tgk ramai benci..
syabas..!


dan satu lagi watak yg sgt menjadi..
Eid..
mmg benci giler2 r ngan spesis laki mcm ni..
huh!


kalau nk ikut kategori yg mcm aku buat kt drama korea..
cite ni jatuh kategori no. 1..!
mcm cite Secret Garden..
keh3x..
(^_^)v


sedang berusaha gigih mendownload cerita ni dan ulang tgk lagi sampai muntah..
hahahahahahaha..


No comments:

 

Copyright © my name is liana. Template created by Volverene from Templates Block
WP by WP Themes Master | Price of Silver